piątek, 27 września 2013

Początek

Początek     
    Biegłem, nie oglądając się za siebie. Jeszcze tylko kawałek.
    - Stój, chcemy tylko porozmawiać! - krzyczeli.
Ale ja wiedziałem swoje jak tylko mnie dogonią zacznie się piekło. Jeden z nich krzykną Hui i poleciałem na twarz.Wstałem i biegłem dalej. Wreszcie zobaczyłem wielki obelisk w Watykanie. Zacząłem mamrotać zaklęcie by otworzyć portal, ale podleciał do mnie strażnik zabytku.
"Pewnie mag Szu" pomyślałem.
 Wyjąłem laskę i różdżkę. Rzuciłem laską, która zamieniła się w wielkiego węża. Ale zanim wąż zdążył zniszczyć maga zamienił się w parę wodną, a pode mną pojawiła się głęboka dziura.
- A niech cię Tefnut! - wrzasnąłem.
Podbiegł do mnie strażnik, a potem była tylko ciemność.
         Póki ja leżę nieprzytomny opowiem Wam coś o sobie. Nazywam się Will. Jestem chłopakiem w wieku 16 lat, mam ciemne oczy i włosy. A i jestem magiem. Walczyłem po stronie rebeliantów, a odkąd Amos Kane został Wielkim Lektorem, a Carter Kane faraonem zaczęto nas wyłapywać i "nawracać" na powrót do bogów. Byłem jednym z skrybów w Per Anch zanim zaczęła się wojna i wszystko zmieniła.
                                                                             * * *
Oto pierwszy rozdział. Nie wiem czy Wam się spodoba, ale napisałem go, bo prosiła mnie o to pewna osoba. Komentujcie!!!

 

4 komentarze:

  1. tą osobą jestem ja! ^.^ rozdział bardzo fajny, krótki i na temat :) jedna uwaga - Magiem, a nie magiem ;) czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej!
    To ja O...... Co to to nir ja nie ;powiem swojego imienia!! Nie publicznie! Sory. Jakaś prywatność musi być! :D
    Ah... no tak!
    Wita cię szalona dziewczyna na Anakinowy haju 4Ever a mianowicie Mroczne Kiwi :)
    Rozdział jest extra, ciekawy. Czekam na cd.
    Pliss. Pisz dłuższe.
    Jako że kidyś byłam Ahsoka Tano pożegnam się fajnymi słowami Jedi...
    Niech moc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział . Na temat . Byłby świetny gdyby był dłuższy . Ale zaintrygowałeś mnie . Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń